Kontsultak eta iradokizunak

Pertsona Fisikoen Errentaren Araua eta Arautegiarekin zalantzarik baduzu, bidali mezu bat consultasfiscales@araba.eus helbidera. Hortik ematen dituzten erantzunak informazioa emateko baino ez dira izango.

Halaber, mezu bat ere bidal dezakezu consultasfiscales@araba.eus helbidera edozein iradokizun edo proposamen egiteko, besteak beste zerbitzuaren kalitatea hobetzeko, gastu publikoaren etekina edo aurrezkia handitzeko, administrazio izapideak arintzeko, gure Interneteko orriei buruzko iritzia emateko eta abar.

Laguntza teknikoa behar baduzu, kontsultatu laguntza modalitateak Egoitza Elektronikoan.

 

Laguntza teknikoa


“Errenta 2018 Laguntza Programa” eskuz eguneratzea

Sakatu hemen laguntza programaren eguneratze fitxategia deskargatzeko. 

Ondoren, exekutatu Errenta 2018 laguntza programa eta hautatu “Laguntza” menuan dagoen “Eguneratu laguntza programa” aukera. Pantaila hau agertuko da, non "Artxibo fisikoa exekutatu" aukera markatu beharko baituzu:

Fitxategia aukeratzeko botoiaren bidez (), lehenago deskargatutako fitxategia hautatu (HAPF46Actualizacion_18.exe).

Bukatzeko, sakatu Onartu botoia eta Errenta 2018 laguntza programa eguneratzen hasiko da.

Microsoft.NET Framework Instalatzea

2017 ekitalditik aurrera, ondarearen laguntza programa behar bezala ibil dadin, Microsoft.NET Framework 4.5 bertsioa edo berriagoa instalatuta izan behar duzu. Sakatu hemen produktu horren instalagailua deskargatzeko. Deskargatu eta gero, instalazioa exekutatu behar duzu, jarraian agertuko diren pantailetan lehenetsitako aukera hautatuz.

2016 ekitaldira arte, ondarearen laguntza programa behar bezala ibil dadin, Microsoft.NET Framework 3.5 bertsioa edo berriagoa instalatuta izan behar duzu. Sakatu hemen produktu horren instalagailua deskargatzeko. Deskargatu eta gero, instalazioa exekutatu behar duzu, jarraian agertuko diren pantailetan lehenetsitako aukera hautatuz.

Egoitza elektronikora sartzeko liburutegia instalatzea (2015 eta 2016 ekitaldiak)

Laguntza programatik sartzeko ziurtagiri elektronikoaren bidez edo gakoen bidez egiaztatzea eskatzen duten zerbitzuetara, egoitza elektronikora sartzeko liburutegia eduki behar duzu instalatuta. Sakatu hemen liburutegia instalatzeko programa deskargatzeko. Behin deskargatuz gero, exekutatu egin beharko duzu instalazioa, jarraian agertuko diren pantailetan aukera lehenetsia hautatuz.

SOAP Toolkit instalatzea (2016ra arteko ekitaldiak)

Arabako Foru Aldundiaren zerbitzuetara sartzen diren laguntza programen funtzionalitateak (datu fiskalak deskargatzea, aitorpenak igortzea, errekargu eta interesak kalkulatzea….) behar bezala ibil daitezen, Microsoften SOAP Toolkit delakoa eduki beharko duzu instalaturik. Sakatu hemen produktu horren instalagailua deskargatzeko. Deskargatu eta gero, instalazioa exekutatu behar duzu, jarraian agertuko diren pantailetan lehenetsitako aukera hautatuz.

IZENPEren ziurtagiriak instalatzea

Laguntza programak esaten badizu IZENPEren ziurtagiriak instalatuta eduki behar dituzula, ondoko prozesu hau burutu beharko duzu:

AFAren zerbitzuak konfiantzazko gune bezala sailkatzeko erabiltzen ditugun ziurtagiriak Izenperen webgunetik (“oinarrizko ziurtagiriak behera-kargatu – izenperen gako publikoak” ataletik) deskargatzean eta geure ekipoan instalatzean datza.

Arabako Foru Aldundiaren zerbitzuekin lotzeko liburutegiaren instalazioa (2012-2014 ekitaldiak)

Laguntza programan zure ziurtagiri elektronikoa erabiltzeko, instalatuta eduki beharko duzu Arabako Foru Aldundiaren zerbitzuekin lotzeko liburutegia. Sakatu hemen liburutegiaren instalatzailea deskargatzeko. Deskargatu eta gero, instalazioa exekutatu beharko duzu, jarraian agertuko diren pantailetan lehenetsitako aukera hautatuz.