Zer behar dut hasteko?


 

1. INTERNET KONEXIOA

Internet konexioa duen gailu bat beharko duzu zure fakturak bidali ahal izateko. 

 

2. ZIURTAGIRI DIGITALA

Ziurtagiri elektroniko bat beharko duzu fakturak bidaltzeko orduan zure burua identifikatzeko. 

Ziurtagiri elektronikoak ematen dituzten erakundeek adieraziko dizute zer urrats egin behar dituzun eta zer dokumentazio aurkeztu behar duzun. Ziurtagiri hauekin egin daiteke lan:

 

Onartutako ziurtagiriei buruzko informazio gehiago

 

3. GAILUAREN LOTUR

Gailu-ziurtagiriak kualifikatu gabeko ziurtagiriak dira, gailu bat identifikatzen dute, baina ez dute identifikatzen gailu hori nori dagokion.

Horregatik, TicketBAI fitxategiak bidaltzeko gailu-ziurtagiriak erabiltzen badira, aplikaziora sartu eta erregistratu egin behar dira, fakturen igorlearen eta erabilitako gailu-ziurtagiriaren arteko erlazioa ezarriz.

Gailu ziurtagirien erregistroa

 

4. FAKTURAK SORTZEKO SOFTWAREA

 

FAKTURARABA

FakturAraba web aplikazio bat da, Arabako Foru Aldundiak eskaintzen duena TicketBAI sistemaren baldintzak betetzen dituzten fakturak jaulki ahal izateko.

FakturArabak pdf formatuko fakturak sortzen ditu, QR kodea eta TicketBAI identifikatzailea dutenak, eta informazioa Arabako Foru Ogasunera bidaltzen du.

FakturArabari buruzko informazio gehiago

 

BESTE SOFTWARE BATZUK

Kontsultatu TicketBAI software berme-emaileen erregistroan erregistratutako softwareen eta softwarea garatzen duten pertsona eta erakundeen zerrenda

Kontsultatu software zerrenda eguneratua

 

 

Laguntza-materiala


INFORMAZIO-PILULAK
Gailuaren lotura

 

Araudia


 

Kontaktua


Arabako Foru Ogasunak herritarrei arreta emateko zerbitzu bat jarri du abian TicketBAIri buruzko zalantzak argitzeko.

Deitu 945 56 90 28 telefonora edo bidali zure kontsulta hurrengo formularioan.